Az Ön kosara
0 Cikk0.00HUF

Rendelés menete

A "Rendelés feltételek" elfogadásával a megrendelő beleegyezik, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséggel jár.
 
FIGYELEM! Megrendeléskor kérem, érvényes, használatban lévő email címet adjon meg, mert emailben értesítjük a szállítás időpontjáról!
 
A *BESZEREZHETŐ* jelzéssel ellátott termékek beszerzési és szállítási ideje 2-4 hetet vesz igénybe! Ha ilyen jelzéssel ellátott terméket rendel, sajnos már NEM BIZTOS, HOGY TUDJUK BIZTOSÍTANI A KARÁCSONY ELŐTTI KISZÁLLÍTÁST!

A beszerzést igénylő termékek kiszállításáról a kézbesítés előtt 1-2 munkanappal tudunk tájékoztatást küldeni! Jelentkezésemig kérném szíves türelmét! A csomagot az Önnel való egyeztetést követően adom át a futárszolgálatnak. A futárnak megadom az Ön telefonszámát a biztos csomagátvétel érdekében. 
 
Figyelem! Csak Magyarországon belül szállítunk! A szállítás várható napjáról emailben értesítjük! Legyen szíves olyan email címet megadni, amin el tudjuk Önt érni!
 
Az utánvételes szállítás díja 1295Ft. 
 
 
 Termék visszaküldése
 
A vevő elállhat a vásárlástól a termék kézhez vételét követő 14 napon belül.
Ha a vevő szeretné visszaküldeni a terméket, a postaköltség őt terheli. Kizárólag a használat jeleit nem mutató termék árát tudjuk visszafizetni!
 
A beszerezhető termékek megrendelésétől való elállási jog:
 
A fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az egyértelműen a fogyasztó személyére szabott áruk értékesítése esetében - tehát ha beszerzésre  rendel a telefontípusára tokot, nem tudja visszamondani a megrendelését; - 2011/83/EU irányelv.  Legyen szíves átvenni a beszerzésre rendelt tokot, ellenkező esetben jogi útra tereljük a problémát! Ha kiszállítatja a csomagot a futárral, és nem veszi át, akkor utólag a szállítási költséget is Önre terheljük. Amennyiben a feladás előtt visszamondja a terméket, csak a termék árát köteles kifizetni, melyet egy emailben megadott számlaszámra történő utalással tud véghez vinni. 
 
 
Selejtes termék
 
Minden tokot alaposan megvizsgálunk, mielőtt postára adunk, szóval selejtes termék kézbesítése nem fordulhat elő.
Minden terméket alaposan becsomagolunk. Ha a termék mégis sérülten érkezik, akkor a posta felelős a kártérítésért, amit a vevő közreműködésével elintézünk (jegyzőkönyv felvétele).